keps

Alla inlägg den 5 januari 2016

Av Keps - 5 januari 2016 10:14

Det är fascinerande, lite komiskt men mest skrämmande. Att se i Pelle Strindlunds ögon hur frånvarande han är. Pelle finns inte här bland oss. Han är någon annanstans när han jämför slaveriet med att människan sätter sig över djuren. Någon med afrikanska rötter som håller med tro? När jag ser den här intervjun får jag samma vibbar som jag får av hjärntvättade sektmedlemmar. Jag vet inte vad jag ska säga. Jag kan inte med ord beskriva hur satans dum jag finner denna man. Hur svag han är i mina ögon. Hur fjärmad från verkligheten han är.


Min spontana och omedelbara reaktion är att jag genom hela mitt liv kommer att ta varje chans jag får att motarbeta all sån här idioti.


   Se intervjun här: http://www.ur.se/Produkter/163939-En-bok-en-forfattare-Pelle-Strindlund



Ovido - Quiz & Flashcards